Leslie and Her Demons
Gary attempts to help his usually uptight boss, Leslie, confront her underlying issues. In doing so, he unknowingly unleashes her inner demons, leading to unforeseen chaotic and humorous consequences as Leslie struggles with her newly unbridled self.