Jeepster Commando Part 2
The Jeepster project is back, and now Ian wants to focus on some of the drivetrain components. He pulls out a 3.5-liter Ecoboost engine and a 6-R-80 transmission from a Ford Expedition to help this old Jeep drive like a more modern one.