Monkey Business Dragster
Richard and Aaron stumble upon a diamond in the rough: a 1960s Gasser that Richard wants to race. They buy a gleaming ’32 Pontiac at a swap meet. And is a friend's 1960 Cadillac Sedan De Ville haunted and cursing the garage?