Tigre Enjaulado
El Tripa and El Chaqueño plan how to take over the union. When El Tano visits El Tigre in jail, El Tigre asks him that, in his absence, El Tano acts as his proxy in the union. A riot puts Fabito and El Tigre's lives at risk.