End Times
Lori Vallow is extradited from Hawaii to Rexburg, Idaho, to face charges of deserting her missing children, JJ and Tylee. Kay and Larry continue to search for answers and try to remain hopeful, but in the summer of 2020, the case takes a tragic turn.