Takeout: Cross-Country Delivery
It's Triple-D style takeout as Guy Fieri chats via video with four DDD alums who send ingredients to make their most off-the-hook recipes, including a wild West Virginia weenie, a Miami Asian-barbecue mashup and a righteous baloney sandwich from Atlanta.