Barbecue, Batter and Beer Can Chicken
In Hawaii, Guy finds a funky joint putting out ridiculous ramen and the bomb beer can chicken. Then, he stops by an off-the-hook food truck and a smokin' downtown barbecue spot in Los Angeles.