Brat vs. Eagle
The Diesel Brothers continue work on their rival builds for the first ever "Tour de Utah" off-road race. Heavy D pulls out all the stops for his AMC Eagle conversion while Diesel Dave and team smash together a Brat and an Impreza to avoid a full build.