Stopwatch
In 1993, a night clerk is shot dead inside the lobby of a hotel. Despite eyewitness accounts, Detective Postiglione can't locate the killer. Recalling subtle clues left outside the crime scene, he finally comes face-to-face with a most unusual suspect.