Dashcam Disasters
Dashcam use continues to rise, catching even more unbelievable vehicle events. Watch semi-trucks wreak havoc on roadways, criminals flee cops in pursuit, and crashes, collisions and cars flying through the air -- a dashboard camera can capture it all.