Titans vs Adriana Urbina
Latin American Chef Adriana Urbina brings her Michelin background to take down Bobby Flay's Titans. After a surprise announcement, Adriana's strategy to use ingredients the final Titan has never worked must pay off to impress judge Michelle Bernstein.