Taste of the Beach
Bobby and Sophie Flay check out the culinary scene in the beach towns around LA. From Malibu to Venice to Playa del Rey, they visit inventive chefs taking advantage of the area's abundance of fresh seafood. Then, Bobby cooks up a beach-inspired meal.