Fancy Meeting You Here
The Kitchen's Sunny Anderson stirs up trouble in Bobby's kitchen, and she's got the dream team to back her up. Anne Burrell and Scott Conant know Bobby's weaknesses better than anyone else, and take matters into their own hands.