Let's Talk Turkey
Michael Symon and Geoffrey Zakarian talk turkey as they conspire to squash Bobby Flay. They've brought Rhode Island's Nick Rabar to go head-to-head with New Yorker Jeff Haskel, but only one will carve out a win.