Mavericks
Trash talk is in the air when Iron Chef Michael Symon and author and TV host Daphne Oz arrive in the arena to beat up on their friend Bobby Flay. Heavy-hitters Chef Sylvia Casares and Chef Braden Wages square off in a battle of sheer will.