They Must Be Giants
Crab Claw King, Andy Saint Ange, stands against tattooed butcher, Bruce Kalman, in the battle of the big men. Chopped judges Scott Conant and Geoffrey Zakarian decide which chef gets the chance to take down Bobby in his backyard.