Tidy Up Little Froggy
When the PURST team reports to HQ, Darryl sends a cleaning pod to tidy up the station. Meanwhile, Chirpy instructs Ira to infiltrate the station to steal PURST technology. Ira spends his time tidying Gordon's lab and escapes with the cleaning pod.