The Lion of Embers
Given just a week to save the lot, Fionna puts together a fundraiser and revisits an old flame. As a nervous Cake goes on a first date, Huntress Wizard struggles in a magic-free world. Back in Ooo, PB and Marceline face down a hoard of eager Princesses.