Nice Guys Finish Last
The couples try to help Gino and Jasmine reconnect, but they're at a crossroads. Camping brings everyone outdoors and hypnotherapy gets them out of their comfort zones. Julia reveals a secret that puts her relationship with Brandon in jeopardy.