One Last Secret
Family therapy exposes Kalani and Asuelu's secrets. Molly and Kelly reach an impasse. Jovi and Yara discuss their intimacy. Angela surprises Michael for their anniversary. Ed reveals a secret that puts Liz in a tough position.