Darcey, Stacey, Cortney, David
Darcey and Stacey size up their sex lives, The Other Way's Kenny and Armando receive devastating news from Armando's family, Before the 90 Days' Cortney reveals an unusual way she's making money, and David spills the latest about Lana.