A Cat-Tastic Work of Art!
Winston deceives his friend Abdul: he will try to convince Granny Pina to sign a paper allowing Winston to bulldoze her house and build a giant shopping mall. Later, the Buffycats call all their furry friends to turn the house into a cat- stle.