Pilou and the Scooter Chase
It’s Pilou’s birthday, and the Buffycats surprise her with a kick scooter! Pilou is super happy, and her dog friend Terry helps her learn how to ride it. But the cat catchers trap the Buffycats! Will Pilou manage to save her furry fellows?