1991 Alfa Romeo 164L
Mike tracks down a rare '91 Alfa Romeo 164L. He loves the look of the car, but Ant has his work cut out for him. The Alfa has perfect bodywork, but it has a leaking engine, faulty steering, dodgy brakes and a host of other issues.