2004 Mini Cooper S MC40
Mike bags one of only 1000 Mini Cooper MC40s ever produced, a 40th-anniversary homage to the Monte Carlo Rally-winning icon. Ant tackles the 100,000-mile service and restores the car's original ride height and signature look.