What's Been Lost
Daryl and Carol investigate the whereabouts of their friends after Pamela disappeared them from the Commonwealth. Unfortunately, their only lead is Hornsby. Meanwhile, Pamela asks Yumiko to prosecute Eugene on behalf of the Commonwealth.