1920s Fixer-Upper Gets a Chic Kitchen and Bedroom Renovation
A new homeowner calls on Ally to help update her 1920s fixer-upper. Ally gives the kitchen and bedroom a chic makeover and uses leftover money in the budget to make the house a home once and for all.