Love and Hot Lead
Jennifer Jones is 18-years-old when she meets her sister's girlfriend, Bobbi Jo Smith. The two hook up behind Jennifer's sister's back, but when Bobbi Jo's roommate develops feelings for Jennifer, the feelings become deadly.