I Thought I Heard Buddy Bolden Say
Antoine Batiste does the "Cupid Shuffle," as Desiree's mother's house collapses. Annie T's visiting parents learn about her record deal. Albert Lambreaux's kids learn about his lymphoma. Toni Berrnette learns about Sofia's boyfriend.