Can I Change My Mind
Delmond pitches his fusion project to Dr. John. Toni enlists a PI. Davis debuts his band while Annie resists debuting her song; LaDonna's marriage is tested. Janette weighs a move to a more casual kitchen. Cornell monitors Sonny's rehab.