'73 COE Complete
There is no give-up at 1 Way Diesel Performance, as the Wells family pushes to new heights customizing an enormous 1973 Peterbilt 352 COE. Over at Wide Open Garage, the father son team Dave and Daniel have their hands full building out a lifted F-450.