H1 Hummer-Dinger
An Ekstensive favorite, a 2001 Hummer H1, needs some serious reinforcements. Bill changes things up on his completely custom, all-tube buggy by borrowing technology from monster trucks. Bill puts his daughter to work customizing her 2020 Challenger.