Requests Like None of the Rest
Amanda looks for a dress with embellishment of sparkles, glitter, smoke and mirrors. Then, Charae loves the '80's and wants a dress to echo the decade, while Lynsey searches for a short, fun party dress that also matches her crazy platform heels.