Too Many Cooks in the Kitchen
Cake Boss Buddy Valastro's wife Lisa is ready to find the perfect dress for her 10th anniversary wedding vow renewal, and she's brought along Buddy's four very vocal sisters. Then, a bride-to-be is determined to find a dress.