Mom's Way or the Highway
A bride visits the salon hoping to find a flattering dress for her figure. Tired of being the baby in the family, Duvae wants a dress that makes her look sophisticated. Sara had a surprise proposal at Kleinfeld's, and now she's back for the fitting.