Our Dress Has to Go Viral
Amanda has been obsessing over a Randy Fenoli dress, but will it live up to the hype once it's on? Kindra's pastor mom wants a modest dress, but Kindra has something sexier in mind. Kelsey's second dress fitting hits a snag when her belt goes missing!