Randy, I Think I Got This
New consultant Shay is excited to help with a surprise marriage proposal, but trouble brews when he rejects Randy's offer to help. Former Miss USA Nia Sanchez has just one day to find her gown! Comedian Jamie learns dress shopping is no laughing matter.