New Dress -- New Beginning
Comedian Seth Meyers surprises delighted fan Shealynn, an injured army vet. Southern model Ashley wants a sexy dress that also impresses her picky father. Dana returns for a fitting before her wedding with her college sweetheart at their alma mater.