Sisters Know Best
Brides hit the shops with their sisters hoping to find the perfect dress for their big day. Kristen Chenoweth looks for glitz and glam for her assistant at Kleinfeld, while Amy's twin sister gives her opinions and Heather struggles to please her sibling.