Cumbrian Antiques
In Cumbria, Drew discovers an under-the-radar antiques shop that is an absolute Aladdin's cave of magic carpets. Then, he has a wizarding time visiting the rail company that owns the Hogwart's Express and meets a royal biographer in her romantic castle.