Punctured Jugular
The creators pitch "The Fast and the Furious 6." We see how Wilson from "Cast Away" would do in "Bourne Identity." Watch what Odd Job does on his day off. The writers dream how different the Scooby-Doo gang would be if Lisbeth Salander joined them.