Losin' the Wobble
The Kool-Aid Man quenches some inconvenient thirsts. Uncover the mystery of why Encyclopedia Brown's parents aren't getting along. What new realm will D&D's Venger conquer next? Wonder Woman reveals her revealing arch-enemy.