Midcentury Mess Gets Modern Makeover
In Pittsburgh, PA, siblings Leanne and Steve Ford target a dark, midcentury home that's been empty for over a decade. They transform this funky house into a sleek oasis with mold remediation, plenty of demo and a bridge build.