Dirtiest. Kitchen. Ever.
Chef Robert Irvine heads to the Jalisco Cafe in San Diego and tackles one of the filthiest kitchens of his career. The owner faces endless obstacles, and with only 48 hours to turn this restaurant around, this challenge might actually be impossible.