The Two Christinas
Christina Whittaker, twenty-one, vanishes without a trace, but her mother Cindy refuses to give up hope. Filmmaker Christina Fontana pledges to find the truth about their missing daughter, but as she digs deeper, it’s clear nothing is as it seems.