He's Gonna Do It to Your Daughter
The peace of Raynham, Massachusetts, is forever shattered when cheerleader Mary Lou Arruda goes missing two days after her 15th birthday. An extensive search effort to find her ends nine weeks later in the Freetown Forest with a chilling discovery.