Pato's Bedtime
Pato is getting ready for bed. He is wearing his pajamas and is holding his teddy bear. But Pocoyo is still playing and doesn’t let him sleep. In the end, Pocoyo falls asleep too, but he is holding Pato’s teddy bear!