Lake Cabin Playhouse
Tyson and Audy are tasked with creating an ultimate water sports playhouse -- one of their biggest playhouses yet complete with a bridge and a beautiful lake view. This isn't for just any clients -- it's for Tyson's family -- so the pressure is on!