Loon Raker/Angry Bird
Claudette and Pepe Le Pew are ordered to the moon to stop evil supervillain Elmer Blofudd from destroying the world. Then, after exposure to Wile E. Coyote's invention, Tweety Bird has to power to transform into Monster Tweety.