Daddy's Girl
When Joe and Fran, owners of Geppino's Sicilian Kitchen in Moorpark, CA, hear customer complaints about stolen items, Joe suspects their daughter's boyfriend is to blame. Charles Stiles sends in Mystery Diners to find the thief.